KERESŐMARKETING 2020-BAN , MILYEN VÁLTOZÁSOKRA KELL FIGYELNI
Ahogy a Google is folyamatosan fejlődik, a keresőmotorokban dolgozó bot-ok, és algoritmusok is folyamatosan fejlesztések alatt állnak. Ennek egyik eredménye hogy a találati lista folyamatosan változik. Nem ritka eset hogy egy szektoron belül,évekig egy weboldalon van az első találati helyen,aztán csak eltűnik, második vagy harmadik oldalra kerül.
Ha ma még felmész az index oldalára, láthatod hogy az ott elkészült cikkek , átlagosnál több külső és belső linket, kiemeléseket tartalmaz, és terjedelemben egy két cikk felér egy kisebb könyv karaktermennyiségével. Ez régen nagyon szépen működött, de mára inkább a minőségre törekszik a Google.
Keresőmarketing = SEO+PPC
A keresőmarketing két részből tevődik össze, az egyik a SEO (keresőre optmializált tartalom), a másik a PPC (fizetett online hirdetések).
PPC előnyei
Gyors eredmények, azonnali webforgalom
Kattintás alapú fizetés
Jól megválasztott kampánystratégia esetén abszolút pozitív megtérülési mutatók
SEO előnyei
hosszú távú eredmények
ingyenes organikus forgalom
bizonyos iparágak esetén, a konkurencia mennyisége miatt, ez a legkedvezőbb hosszútávú befektetés
SEO
A keresőoptimalizálás hosszú időt igényel, és 3 főbb területre osztható az ezzel kapcsolatos munka.
OFFLINE SEO
z egyik régóta nagyon ismert kifejezés, a link-építés , amit még 2020-ban is értékel valamennyire a Google algoritmusa, de nem kifejezetten erre alapozza már a találati listát. Ezt Offline SEO-nak is hívják, nagy szakértelmet nem igényel, viszont nagyon releváns forgalmat érdemes csak ezáltal megcélozni , mert a régi startlapos tömeglinkek ma már nem működnek.
rádzsa https://www.jogaunio.hu/2-uncategorised/113-radzsa-joga
budapest jóga https://jogaunio.hu/
gyurkó istván https://jogaunio.hu/helyszinek/cegled-es-kornyeke
derecskei i. rákóczi györgy gimnázium szakgimnázium és kollégium https://www.jogaunio.hu/hirek/182-jogaorak-berettyoujfalu-kornyeken
jóga a mindennapi életben szeged https://jogaunio.hu/instruktor-kepzes
TECHSEO
Az oldal tartalmi feltérképezését kell megkönnyíteni a robotok számra.
feltérképezés , Sitemap
weboldal struktúra
URL címek
weboldal betöltésének gyorsasága
robots.txt
SSL
linkek
képoptimalizálás
átirányítások használata
duplikálás mellőzése
ONEPAGE SEO
Fókuszban az adott oldal, az adott tartalom. Minőségi, tömör, átlátható!
URL cím, szerkezet
Oldal, poszt, cikk címe
H1,H2,H3 kiemelések
képek, videók beágyazása , azok megfelelő címkézése
belső, külső linkek
karakter mennyisége
meta cím , és meta leírás ami nagyon fontos. A meta kulcsszó már nem fontos 2020-ban
Miért érdemes ezzel megbízni egy szakembert?
mert a fejlődés a Google-nél nem áll meg
mert hosszútávon biztos eredményeket produkál
mert nincs erre ideje a cégen belül senkinek
ha meg lenne, drága a képzés, és addig is jönnek a fizetnivalók
mert a jövő találati listáját az határozza meg, kinek milyen felkészült szakembere van
Fejlődés útja
Természetesen a következő években sem lesz ez másképpen. Folyamatosan más, és más elvárások szerint épül majd fel a találati lista, és ezekhez érdemes a lehető leghamarabb alkalmazkodni.