Vigyázz! Nagyszerű közösségi média-marketing ötletek 

Vigyázz! Nagyszerű közösségi média-marketing ötletek 

 

Ha az elmúlt években valamennyit töltött az interneten, akkor tudja, hogy a közösségi média az új kávéház. Itt mennek az emberek társasági életbe a barátaikkal, és megismerhetik a világban zajló eseményeket. Ezt beválthatja vállalkozásának e fórumokon keresztüli marketingjével. Ez a cikk megmutatja, hogyan.

Fejlesszen minőségi tartalmat a közösségi média számára. Ha csak véletlenszerűen dobálják az ügyfeleket szavakkal, reklámokkal vagy bármennyi mindennapos részletekkel, akkor pazarolja az idejét és elveszíti üzleti tevékenységüket. Legyen ugyanolyan aggódó közösségi tartalmi kínálata miatt, mint üzleti webhelye tartalma miatt.

A jó hallgató létfontosságú a közösségi média marketing sikere szempontjából. Ügyfelei és követői azt akarják érezni, mintha meghallgatnák őket. Amikor az emberek hozzászólnak a bejegyzéseihez, vagy írnak a közösségi média profiljaiba, mindig próbáljon válaszolni, és közölje velük, hogy megkapta az üzenetet, és meghallgatták őket.

Használja a közösségi média profiljait, hogy vonzza az ügyfeleket az Ön üzletébe, és ösztönözze őket vásárlásra. Tájékoztassa őket az új helyszínekről vagy az Ön által alkalmazott kedvezményekről. Helyezzen nyomtatható kuponokat a Facebook oldalára, hogy csalogassa Facebook barátait az üzleteibe. Az embereknek el kell gondolkodniuk azon, hogy érdekes dologként  Facebook barátokká tesznek.

Ügyeljen arra, hogy rendszeresen tegyen közzé új képeket a Facebookon vagy a Twitteren. A barátainak és követőinek valószínűleg sok tartalom jelenik meg a hírcsatornájukban, és nagyobb valószínűséggel észrevesznek képet, mint szöveget. Nagyon könnyen létrehozhat különböző fotógalériákat a termékei számára.

Ha online jelenléte bármilyen blogot is magában foglal, mindenképpen frissítse Facebook-oldalát a blog frissítése után. Ez a Facebook felhasználókat a blogjához vagy webhelyéhez vonzhatja, és nem hagy késleltetési időt a blogbejegyzés és a figyelem felkeltése között. Amint közzétesz egy blogbejegyzést, az elöregedni kezd, így a Facebookon történő híradás azonnal kihasználja a friss és releváns tartalmat.

Csábítsa az ügyfeleket arra, hogy lépjenek kapcsolatba a vállalatával, olyan versenyek megrendezésével, amelyeket nehéz átadni, ez egy nagyszerű stratégia, amely szórakoztató és kreatív módon segíti a vállalat reklámozását. Az új online média társadalmi vonatkozásai minden eddiginél könnyebbé teszik az információk gyors terjesztését. Ügyeljen arra, hogy élvezetes és egyedi versenyeket hozzon létre, valamint népszerűsítse az eladni kívánt termékeket. Lehet, hogy a versenyzők kitalálnának egy logót a következő tételhez.

Ellenőrizze a Twitteren kapott újbóli tweeteket és válaszokat, hogy megtudja, milyen napszakban szoktak bejönni. Tudja meg, mikor vannak követői online, és tegye közzé a frissítéseket abban az időben. Ha az üzenetküldési szolgáltatás automatikus, akkor próbálja meg beállítani fiókját úgy, hogy elküldje a tweetjeit, amikor követői többsége valószínűleg bejelentkezik a saját fiókjába.

A közösségi média marketing stratégiáinak megvalósításának eldöntésekor fontos figyelembe venni termékei és szolgáltatásai jellegét. Például, ha a termékeinek megvásárlása olyasmi, amit az ügyfelek többsége szívesebben tartana magán, akkor ne tegye a Facebook-szerű gombokat közvetlenül a vásárlás gombok mellé! Végül valaki véletlenül rákattint, majd dühös lesz a vállalkozására.

Még akkor is, ha nagyon sok időt töltött el a közösségi oldalakon, elképzelhető, hogy fogalma sincs arról, hogy hol kezdje, amikor marketingre használja őket. Ha az itt felvetett ötleteket használja, akkor jól elindul a folyamat.