A szilárd bölcsesség felhasználása a cikkmarketing-birodalom felépítéséhez

A szilárd bölcsesség felhasználása a cikkmarketing-birodalom felépítéséhez

A cikkmarketing a reklám egyik formája, amelyben információkat ír egy adott iparág számára. Ezeket a cikkeket ezután az ágazatspecifikus weboldalakon teszik közzé, és az iparághoz kapcsolódó kiadványokban. Mindig rendelkeznek egy vonallal és egy bioval, amely tartalmazná a vállalkozás számára alkalmazott vagy birtokolt vállalkozás referenciáit és elérhetőségeit. Így történik.

Mivel nem mindenki szereti olvasni a hosszú cikkeket, mindig 500-nál nem hosszabb cikkeknél kell lőnie. Számos tanulmány készült erről a témáról, és a közmegegyezés szerint az olvasók többsége 500 szó után elveszíti érdeklődését az alapvető webcikkek iránt. Ne felejtse el: Az Internet az azonnali információhoz vezet, így könnyen kattinthat a tartalmáról és egy vicces videóra kattint.

Ne hamisítson! Ha véleményt akar írni egy termékről, először tesztelje. Az olvasók képesek lesznek megmondani, hogy hazudik, és ha nem tudják, akkor biztosan tudni fogják, amikor tapasztalataik semmihez sem hasonlítanak. Ha tisztességtelen, akkor elveszíti azokat az ügyfeleket, akiknek megszerzéséhez olyan keményen dolgozott.

Cikk írásakor ne használja túl a kulcsszavakat. Be kell építeni őket a cikkbe. Győződjön meg arról, hogy megjelennek a címben, az első bekezdésben és a befejező bekezdésben. Ne használja őket a cikk törzsében, mert ez ismétlődik.

Ha megismétel valamit, amit egy másik személy webhelyén látott, akkor mindenképpen meg kell adnia neki a hitelt, és vissza kell adnia egy linket a webhelyükre. Ez megmenti önöket attól, hogy bárki idegesítse önöket, és láthatja a felhasználókat, hogy nemesek, és hitelt tudnak adni, amikor esedékes.

Amikor új cikket tesz közzé, győződjön meg arról, hogy az tartalmaz megfelelő hivatkozásokat néhány más cikkéhez. Ezzel több cikkét olvassa el, és a terméke vagy szolgáltatása jobban láthatóvá válik. Ez a fajta önreklám a cikkmarketing egyik fő előnye.

A blogot tartalmazó cikkmarketing kampányok esetében a vendég bloggerek kikérése növelheti a forgalmat. Ha egy elismert bloggert felkérnek, hogy posztoljon blogjaikba, a hozzáértő cikkmarketingesek új olvasókat vonzhatnak, és növelhetik általános kitettségüket. A vendég blogolás akkor működik a legjobban, ha a vendégnek és a fogadónak is jó hírneve van arról, hogy hasznos, megbízható cikkeket közöl.

Próbáljon meg egy jó fonóeszközt használni a cikkek további változatainak létrehozásához. A Best Spinner remek eszköz a cikkek különböző verzióinak létrehozására. Ez egy egyszerű asztali alkalmazás, egyszerű kezelőfelülettel, amely pillanatok alatt sok különböző verziót kínál a cikkekhez.

A hosszú cikkek jelenthetik az olvasó létét, ezért ne felejtse el, hogy a témát ne feszítse tovább a kelleténél. Ha valami igazán fontos vagy nagyon bonyolult dolog, amit át akar adni, akkor a hossz rendben van, amíg érdekes. De szüntesse meg a szöszöket annak érdekében, hogy a dolgok minél rövidebbek maradjanak.

A fülbemászó cím messzire visz. A cím felkelti az olvasók figyelmét. Próbáljon olyan leíró szavakat beírni, amelyek arra is alkalmasak, hogy terméke jobban hangozzon, mint a versenytársai. Olyan szavakat adjon hozzá, mint garantált, csodálatos, egyedi, bevált. Vegye ki a szinonimaszótárat, és álljon elő olyan szavakkal, amelyek megragadnák a figyelmét, ha fogyasztó lenne.

A cikkmarketing nagyon hatékony lehet az ilyen típusú hirdetési technikát alkalmazó vállalkozás számára. Az ilyen típusú cikkeket gyakran szindikálják az egész interneten, és nyomtatott kiadványokat tesznek közzé az adott iparág műfajában. A jól megírt, releváns tartalmú cikkek növelhetik a vállalkozás hitelességét a piacán belül.