Amit minden üzleti tulajdonosnak meg kell értenie a cikkmarketingről!

Amit minden üzleti tulajdonosnak meg kell értenie a cikkmarketingről!

Akár online könyveket akar eladni, akár egyszerűen forgalmat irányít a blogjára néhány PPC-hirdetésért, fontos, hogy elegendő információt tudjon a marketingről, hogy a mindennapi internetezők észrevegyék őket. Ez a cikk néhány nagyszerű tippet ismertet Önnek a cikkmarketinggel kapcsolatban. Figyeljen és tanulja meg, hogyan kell helyesen piacra dobni.

Küldje el cikkeit néhány népszerű online címjegyzékhez. Ezek a webhelyek már beépített közönséggel rendelkeznek, olyan cikkeket keresve, mint az ön. Néha könnyebb használni egy már létező megoldást, mint megpróbálni feltalálni a kereket. Egy gyors Google keresés a "cikk könyvtárakra" megkaphatja a legnépszerűbb webhelyeket.

Legyen nagyon kedves, ha az olvasóknak ír. Nem mindig szükséges, hogy olyan szavakat használjon, mint "én" vagy "én". De valódi emberként szeretne találkozni olvasóival. Különös figyelmet kell fordítania annak biztosítására, hogy olvasói megértsék, hogy Ön nem csak egy nyereséget kereső vállalat.Ön az, de lágyabb fényben kell látniuk.

Soha ne másolja más munkáit vagy ötleteit. Ennek elvégzése nemcsak etikátlan, hanem törvényellenes is lehet. Semmi sem öli meg a hitelességét, mintha valaki megjegyzést fűzne a cikkéhez, hogy ellopta valakitől. Végezze el saját munkáját, és mindig adjon hitelt, ahol annak köszönhető, hogy megvédje magát ezektől a kérdésektől.

A cikkmarketing-kampány kitettségének növelésének egyik módja a vendég blogerként való megjelenés biztosítása. Ekkor megkérdezi a szakterületén lévő bloggert, hogy tud-e cikket feltenni a blogjára. Ennek kipróbálásához jó hírnévnek kell lennie a szakértelem és a megbízhatóság terén. Ha vendég blogger-helyet kap, akkor cikkét sok új olvasó fogja megtekinteni.

Ha cikkeit egy adott rés vagy ipar felé irányítja, győződjön meg arról, hogy elsajátította a megfelelő szlenget vagy szaknyelvet. Végezze el a kutatását, és győződjön meg róla, hogy jól átlátja a témát. Meg akarja győzni olvasóit, hogy tekintélynek számítanak a területen, így ők tovább fogják olvasni, amit ír.

A legjobb cikkmarketing-kampányoknak megvan a maguk egyedi és következetes hangvétele. A száraz cikkek elriasztják az olvasókat, mivel meg akarja tartani figyelmüket. Bár a minőség a legfontosabb, az írás módja (a hangnem) is döntő fontosságú.

A cikkek készítésekor győződjön meg arról, hogy azok relevánsak-e az olyan elemeknél, mint a kulcsszavak és a linkek. Biztosnak kell lennie abban, hogy kapcsolatot teremtett a címétől a cikk tartalmához, a különféle kulcsszavakhoz és az összefoglaláshoz. A keresőmotorok valamilyen kapcsolatot igényelnek, hogy meg tudják ítélni a blog relevanciáját.

Ki kell írnia az összes kívánt információt a másolatán, majd közzé kell tennie a webhelyén. Ez jó ötlet, mert személyre szabottabb érzést nyújt Önnek. Az aláírást bármikor elhelyezheti bármilyen szöveg után, ha nincs kedve sokat írni.

Több cikk beküldésénél ügyeljen arra, hogy mindegyik következetes legyen. A tervhez hasonlóan ugyanazt a formátumot kell követnie minden írott cikknél. A feszültségnek meg kell egyeznie az általános hangszínnel. Úgy kell megjelenniük, mintha ugyanaz a személy írta volna, ami volt.

A mai legkisebb blogok is egy év múlva lehetnek a legnagyobb blogok az interneten. Amíg forgalmazhatja vállalkozását és kiépítheti ügyfélkörét, bármely weboldalt vagy ötletet vállalkozássá alakíthat. A cikkben található cikkmarketing tippek segítenek abban, hogy sikeres vállalkozóvá váljon.