Sikeres marketing stratégiák, amelyek jól működnek e -mailben

Sikeres marketing stratégiák, amelyek jól működnek e -mailben

Az e -mail marketing jövedelmező terület, ha tudja, mit csinál. Az első lépés a sikeres kampány létrehozásának lépéseinek megtanulása, ezért továbbra is olvassa el ezt a cikket, hogy nagyszerű tanácsokat találjon a terület szakértőitől, amelyek segítségével Ön kezdőből tapasztalt szakértővé válhat!

Győződjön meg arról, hogy az e -mailben használt összes szín semleges. Ha a színek túl rikítóak, előfordulhat, hogy az ügyfél nem akarja elolvasni a cikket. Másrészről, ha a színek túl világosak, az frusztrálhatja az olvasót. Próbáljon maradni a semleges színeknél, például a fekete, a szürke és a fehér.

Minden üzenet világos üzenetet igényel. Ez fontos, így nem fárasztja vagy nyomasztja ügyfeleit a bemutatott tartalom miatt. Hozzon létre egy üzenetet, legyen rövid és fogalmazza meg. Ez boldog olvasót hoz létre, amely boldog vásárlóvá válik.

Legyen kitartó az e -mail marketing üzeneteivel. Akár húsz e -mailt is igénybe vehet egy potenciális ügyfél, mielőtt rutinszerűen felfigyelne rájuk. Próbáljon meg egy jó történetet elmondani az üzenetein keresztül. Kapcsolja össze őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozat alatt kibontakozzon. A több hetes futóversenyek jó módja ennek.

Tartsa tartalmát aktuálisnak és változónak; ne csak többször küldje el ugyanazt az öt üzenetet. Ha meg akarja tartani az emberek figyelmét, akkor valami frissnek kell lennie, különben a figyelmük máshová kerül. Ha éjjel -nappal reklámokat szeretnének, csak otthon maradnának, és nézik az otthoni vásárlási csatornákat. Még ha néhányan így is tesznek, adjon nekik valami mást, amikor ellenőrzik a postaládájukat.

Ha az e -mail marketing segítségével szeretné növelni bizalmát vállalata és termékei iránt, ne változtassa meg e -mailjeit trükkökké. Ne rontsa el képének professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint a nagybetűs írás vagy a szimbólumok, például a dollárjelek. A legfontosabb, hogy soha ne beszéljen ügyfeleivel, és ne tegyen túlzottan ígéretet termékeivel kapcsolatban.

Valójában fontolja meg, hogy a marketing hírleveleiben hol helyezi el a linkeket. Például nem szeretné elküldeni az olvasókat az e -mailjeitől, mielőtt cselekvésre ösztönzi őket. Azt sem szeretné, hogy a kiemelt linkeket az e -mail végére tegye, ahol figyelmen kívül hagyhatják azokat.

Mindig győződjön meg arról, hogy az ügyfelek egyértelmű és tömör módon bármikor leiratkozhatnak az e -mailekről. Azért regisztráltak Önnél, mert további információkat akartak, és ha bármikor le akarják állítani az információ fogadását, akkor le kell tudniuk iratkozni. Ez így igazságos.

Az e-mail marketingkampány pontosabb megcélzása érdekében lehetővé teheti az emberek számára, hogy kiválaszthassák az e-mailek bizonyos kategóriáit, amelyeket meg akarnak kapni. Ez biztosítja, hogy az Ön által küldött e-mailek olyan információkat tartalmazzanak, amelyek érdeklik őket. Ez csökkenti annak esélyét is, hogy az emberek leiratkozzanak, mert túl sok olyan e-mailt kapnak, amelyek nem érdeklik őket.

Ajánljon fel egy bónuszt, például kupont, kedvezménykódot vagy más ajándékot, cserébe azért, hogy feliratkozzon az e -mail levelezőlistájára. Az emberek szeretnek ingyenes dolgokat kapni. Az e -mail cím alacsony értékű az ügyfél számára, de nagy érték az Ön számára, mint vállalkozás. Az emberek szívesen cserélik az elérhetőségüket, cserébe 10% kedvezményt kapnak a következő vásárlásukból.

Az itt olvasottak minden információt tartalmaznak, amire szüksége van egy e -mail marketing kampány elindításához, ami minden cél eléréséhez vezet. Növelni szeretné nyereségét és forgalmának számát, hogy javítsa bevételét, és mindezt egy nagyszerű e -mail marketingkampánnyal lehet elérni. Most már magabiztos lehet, és meg is valósíthatja!