Igazságok a cikkmarketingről, a sikerről és a kudarcról

Igazságok a cikkmarketingről, a sikerről és a kudarcról

Az interneten sok induló vállalkozástulajdonos megpróbálja kitalálni, hogyan tudják a következő szintre emelni vállalkozásaikat. A vállalkozás profiljának növelésének egyik módja az, ha néhány cikk marketing technikát alkalmaz. Ebben a cikkben kiemelünk néhány cikkmarketing tippet, és elmondjuk, hogyan használhatja ezeket a tippeket a maga javára.

Győződjön meg arról, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogy mit kell tenniük, vagy meg tudják találni a keresett információt, akkor sokan feladják, és csalódottan távoznak. Ez nemcsak elveszíti őket ügyfélként, de kevésbé valószínű, hogy egy barátjához utalnak.

Nagyszerű módja annak, hogy blogját az interneten forgalmazza, ha cikkeket küld más webhelyekre a "nom de plume" alatt. A jelentőség kettős: először is a saját szakterületének szakértőjeként erősítheti hírnevét. Másodszor, ha az olvasók egy webhely rajongóivá válnak, végül átkerülnek a blogjába, hogy több tartalmat olvashassanak.

Ha webhelye engedélyezi a megtekintők megjegyzéseit, próbálja meg használni a „nem követendő” attribútumot. Amikor valaki spamel a webhelyén, a webrobotok tudni fogják, hogy ezt nem kell követni a no follow attribútum miatt. Ez a gyakorlat megakadályozza, hogy olyan webhelyekre linkeljen, amelyek negatívan befolyásolhatják és befolyásolhatják webhelye hírnevét.

Állítson össze egy eredeti logót. Gyakran azt gondolják, hogy csak a nagyvállalatok rendelkezhetnek jó emblémákkal, amelyekre az emberek emlékeznek, de ez nyilvánvalóan hamis. Azok az olvasók, akik gyakran látogatják a webhelyét, felismerik és bíznak a logójában, és ha más blogon vagy fórumon látják, emlékeztetheti őket a látogatásra. Egy ismerős logó segít tartós kapcsolatot kialakítani olvasóival.

Győződjön meg arról, hogy minden küldött e -mail tartalmaz releváns információkat az olvasóinak. A spameket annyira utálják, hogy ténylegesen törvények vannak ellene, ezért győződjön meg arról, hogy közönsége úgy tekinti az e -mailjeit, mint egy másik módot arra, hogy eljusson webhelyére, és megkapja a szükséges tartalmat, ne pedig bosszúságot. Ha nem tesz megfelelő tartalmat az e -mailjeibe, az emberek leiratkoznak a levelezőlistáról, és elveszíti a potenciális és tényleges ügyfeleket.

Vizsgálja meg az íróját. Ha másoknak kiszervezi az írását, ellenőrizze őket következetesen. Biztosnak kell lennie abban, hogy írásuk egyedi és eredeti. Keresőmotor segítségével nézze meg munkáinak darabjait, mivel nem szeretné, hogy a neve szerepeljen másolt vagy eredetin kívül.

Végezze el a kulcsszó kutatást. Ha már írt egy cikket, de nem tudja, mi legyen a címe, keressen olyan gyakran keresett kulcsszavakat, amelyek illeszkednek a cikkhez. Ne használjon nem egyező kulcsszavakat. Senki sem szereti, ha horgászfelszerelést keres, és rákattint egy cikkre a legújabb zenei videókról.

Rendkívül fontos, hogy a cikk témájához kapcsolódó kulcsszavakat hozzon létre, ha azt szeretné, hogy cikkét sokan nézzék meg. Ha nem adja meg ezeket a releváns kulcsszavakat, akkor a cikk nem fog sok megtekintést elérni, ami azt jelenti, hogy mindent megtett a semmiért!

A közönség ismerete hasznos lehet bármilyen típusú marketingben. Az affiliate marketingnél ez jól jön, mert tudnia kell, hogy milyen típusú termékeket vagy szolgáltatásokat kell hirdetni. Ha a hirdetések relevánsak a közönségtípushoz, akkor annál találóbbak lesznek, ha rákattintanak.

Vállalkozóként a vállalkozás méretének és hatókörének növelése több ügyfelet és végső soron több profitot eredményez. Az itt elsajátított cikkmarketing technikák használatával hatékonyan növelheti a forgalmat, és kiterjesztheti vállalkozását arra a méretre, amelyet mindig is remélt és megálmodott.