Nem kell máshová mennie, kiváló e-mail marketing tanácsok találhatók itt

Nem kell máshová mennie, kiváló e-mail marketing tanácsok találhatók itt

Szeretné népszerűsíteni webhelyét, és rajongókat szerezni, így nagyobb forgalmat biztosítva webhelyének? Ha igen, akkor jó helyen jár. Ez a cikk áttekint néhány információt, amelyek segítségével tájékozódhat arról, hogy melyek azok a szükséges lépések, amelyeket meg kell tennie webhelye e-mailes marketing útján történő népszerűsítéséhez.

Minimalizálja a hagyományos e-mail marketingtevékenységeket az ünnepek alatt. Az ügyfelek a családdal és a barátokkal vannak elfoglalva, és kevésbé valószínű, hogy odafigyelnek az üzleti e-mailekre. Sokkal nagyobb az esélye annak, hogy a spam dobozba kerül, ami hosszabb távú következményekkel járhat az eredmény szempontjából. Ez alól a fő kivétel az üdülési tevékenységhez közvetlenül kapcsolódó vállalkozás. Ellenkező esetben tartson egy kis szünetet, és élvezze az állásidőt. Az üzlet egy-két napon belül visszatér a pályára.

Bár az online promóció elengedhetetlen, ne hagyja figyelmen kívül a lehetőséget, hogy levelezőlistáját offline reklámozza. Ahhoz, hogy új előfizetőket és potenciális ügyfeleket szerezzen, keressen minden lehetőséget a szó kimondására. Vállalkozása felépítésének nagyszerű lehetőségei a hálózatépítő eseményeken, kereskedelmi bemutatókon, konferenciákon és helyi összejöveteleken kínálkoznak.

Üzenetenként ragaszkodjon egy témához, és ne kanyarogjon. Nem akarja túl sok tartalommal untatni vagy elárasztani ügyfeleit a kiküldött e-mailekben. Alakítson ki egy kulcsüzenetet, és győződjön meg róla, hogy az rövid. Ügyfelei minden bizonnyal értékelni fogják erőfeszítéseit.

Mielőtt e-mailt használna bárkivel való kapcsolatfelvételhez, mindenképpen szerezzen engedélyt. A nem kívánt e-maileket valószínűleg spamnek tekintik, és az emberek hajlamosak törölni vagy figyelmen kívül hagyni őket anélkül, hogy a tartalommal törődnének. Ezzel akár megsértheti az internetszolgáltató irányelveit is.

Ne használja a hírleveleket az e-mail marketingkampányába. Ehelyett küldhet megfelelő e-maileket a feliratkozási listán szereplő személyeknek bizonyos témákról. Több embert fog vonzani, ha tudják, hogy csak olyan információkat kapnak, amelyek érdeklik őket, és nem kell egy egész hírlevelet átkutatniuk ahhoz, hogy megkapják.

E-mail marketing kampány kidolgozásakor professzionálisan kell kinéznie az anyagnak. Ha nem néz ki professzionálisan, a vásárlók figyelmen kívül hagyják. Rengeteg átverés és kéretlen e-mail kering körbe, és a törvényes marketingkampánynak ki kell tűnnie, mint valami, amit tovább szeretnének vizsgálni.

Meséljen el egy történetet e-mail marketing kampányával. Gondolkodni kell azon, hogyan lehet felkelteni az olvasók figyelmét. Hogyan lehet jobban megragadni a figyelmüket, mint elmesélni egy történetet, amely magában foglalja a sikert az üzleti rést. Ez felkelti az érdeklődésüket, és lehetőséget ad új ügyfelek megszerzésére.

Az e -mail marketing kampányában próbáljon minden üzenetnek személyes hangot adni. A címzettek sokkal nagyobb valószínűséggel válaszolnak pozitívan egy olyan e-mailre, amely nem túl formális és távoli. Ha ezek az üzenetek a vállalat egy fontos személyétől, például az elnöktől vagy a vezérigazgatótól származnak, jobb benyomást kelt az ügyfelekben.

Ne keverje magát bajba azzal, hogy nem kap engedélyt. Ez spamküldés, és ezért büntetést kaphat, valamint az összes levél visszautasítását, ami visszavonhatatlanul károsíthatja vállalkozását. Ha engedélyt kap az e-mail marketing használatára, akkor pozitív kapcsolatokat alakíthat ki az ügyfelekkel, akik folyamatosan visszatérnek.

Az e-mail marketing olyan eszköz, amelyet mindenkinek használnia kell. Ennek az az oka, hogy szinte nincs hátránya a használatának. Ha az emberek frissítéseket szeretnének kapni az Ön webhelyéről, akkor fel kell iratkozniuk a levelezőlistára, ezért használja fel a ma szerzett információkat és reklámozza webhelyét.