Egyszerű megoldások a hatékony e-mail-marketingessé váláshoz

Egyszerű megoldások a hatékony e-mail-marketingessé váláshoz

Az e-mail marketing nem egyszerűen arról szól, hogy e-maileket küldünk az ügyfeleknek és a potenciális ügyfeleknek. Tudnia kell, hogyan működik, mit akarnak az ügyfelei, és hogyan teheti az e-mail marketinget az Ön, ügyfelei és vállalkozása javára. Használja a cikk tippjeit egy olyan e-mail marketing kampány kidolgozásához, amely mindenkinek azt adja, amit akar.

Az e-mail címzettjei érdeklődésének fenntartásához használjon különféle sorozatokat a különböző típusú olvasókhoz. Például, ha kap egy e-mail-címet egy eladásból, akkor az ügyfélnek nagyon jellegzetes üdvözlő e-mailt kell kapnia, mint annak az olvasónak, akinek az e-mailt egy érdeklődőtől kapta. Ha az olvasók nem azt kapják az e-mailektől, amit akarnak, akkor egyszerűen nem fogják elolvasni.

Tegye gazdagabbá e-mailjeit, és helyezzen el bennük hasznos információkat, nem csupán értékesítési információkat. Különleges hozzáférést biztosítson az előfizetőknek a webhelyén máshol nem elérhető tájékoztató cikkekhez. Korlátozott ajánlatokat és kedvezményeket is küldhet. Kerülje el, hogy csak akkor küldjön e-mailt, ha értékesítést szeretne, és mindenképpen ünnepnapokon küldjön e-mailt.

Használja e-mail marketingjét, hogy ügyfeleit jobban bevonja más promóciós portálokba. Például mindig adjon több módot az olvasóknak, hogy többet tudjanak meg arról, amiről minden e-mail beszél. Végezzen el minden e-mailt a kapcsolatfelvételi adataival és webcímével, bátorítsa őket, hogy osszák meg speciális promóciókat a Facebook „Tetszik” gombjaival, vagy irányítsák őket egy videóra, amely bemutatja, hogyan használhatja a legjobban egy új terméket.

Tegyen meg mindent annak érdekében, hogy e-mailjei bekerüljenek ügyfelei postaládájába. Törekednie kell arra, hogy e-mailje eljusson az internetszolgáltatókhoz, és ne legyen spam üzenetként címkézve. Ha spamként címkézik meg őket, előfordulhat, hogy a címzett soha nem fogja látni őket. Ellenőrizze az ügyfelekkel, hogy megkapják-e az Ön e-mailjeit, vagy már nem érdekli őket.

Ha az e-mail marketinget a cége és a termékei iránti bizalom növelésére szeretné használni, ne változtassa e-mailjeit trükkökké. Ne rontsa be arculatának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint például a nagybetűkkel való írás vagy szimbólumok, például dollárjelek beépítése. A legfontosabb, hogy soha ne beszélje le a vásárlóit és ne tegyen erősen eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.

Kerülje a felkiáltójelek mankóként való használatát az e-mailekben. Ha a sürgősség vagy a fontosság érzését szeretné kifejezni, használja a mondat szerkezetét és a választott szavakat a hatás eléréséhez. Az írásjelek ezen formájának túlzott használata kikapcsolhatja a potenciális ügyfeleket, és az üzenete őszintétlennek tűnhet.

Ha a legtöbbet szeretné kihozni az elküldött e-mailekből, próbáljon meg minden üzenetet egyetlen világos, tömör üzenetre összpontosítani. Olvasóinak tudniuk kell, hogy mit akarnak mondani az üzenet elolvasását követő néhány másodpercben. Adjon nekik cselekvésre való felhívást, amely egyértelmű, és amelyre könnyen reagálni tudnak.

Használja a passzív és az aktív visszajelzéseket az e-mail kampányaiban. Az aktív visszajelzések nagyon közvetlen válaszokat adnak a márkájával kapcsolatos közvéleményre. Javaslatokat vagy észrevételeket kér, és azokat megkapja. A passzív visszajelzéseket talán észre sem veszi az olvasó. Számos eszköz és szoftver áll rendelkezésre, amelyek megmondják, hogy mely hivatkozások kapják a legtöbb figyelmet.

Ahogy fentebb említettük, az e-mail marketing nem olyan egyszerű, mint az ügyfelek és a potenciális ügyfelek e-mailek küldése. Az Ön tartalma és stratégiája mindent megtesz abban, hogy az e-mail marketing sikeres lesz-e, vagy csak egy újabb figyelmen kívül hagyott spam lesz-e. Használja a fenti cikkben található technikákat és információkat a kampány elindításához és elküldéséhez, amelyet Ön és ügyfelei is imádni fognak.