Amit a hírnévmenedzsmentről tudni érdemes

Amit a hírnévmenedzsmentről tudni érdemes

A jó üzleti hírnév kezelés fontos szempont a vállalkozás növekedésében. Az üzleti világ nagyon versenyképes. Ha egy cégnek rossz a hírneve, az ügyfél könnyen máshoz fordulhat. Egy vállalat végleg elveszítheti üzletét, ha ez megtörténik. Olvassa el a következő cikket, hogy megtudja, hogyan kezelheti hatékonyan vállalkozása hírnevét.

Mielőtt túl sok erőfeszítést fektetne az online hírnévkezelésbe, ellenőrizze, mennyire van szüksége, ha van ilyen. Keressen vállalkozásában a Google és a Bing segítségével. Jönnek-e negatív eredmények? A vállalkozása által üzemeltetett webhelyek és blogok csak néhány találat esetén jelennek meg, vagy egyáltalán nem? Ha bármelyik kérdésre igennel válaszol, az azt jelenti, hogy kiesik a munkája.

Hírnevének javítása érdekében mindig győződjön meg arról, hogy az ügyfelek elégedettek a nyomon követési kommunikációval. Még egy nagy vállalkozásnak is gyakorolnia kell ezt. Az ügyfelek megérdemlik, hogy érezzék, fontosak az Ön számára. Automatizálja a nyomon követési rendszereket a kapcsolattartás érdekében. Ezenkívül próbáljon visszajelzést kérni a legutóbbi vásárlásaikról.

Ha jobban szeretné figyelemmel kísérni vállalkozása hírnevét, próbáljon meg beállítani egy figyelmeztető rendszert. Ez egy naponta kapott e-mail, amely tájékoztatja Önt, ha cégét megemlítették az interneten. Ezek némi pénzbe kerülnek, és rövid ideig tart a beállítás, de rengeteg hasznos információval szolgálhatnak.

Írjon cikkeket más webhelyekre a jobb online üzleti hírnév érdekében. Ez segíthet sok embernek abban, hogy profiként tekintsen önre. A cikkek végén írja be a nevét, cégét és egy linket, amely visszavezet a webhelyére. Az, hogy hol ír, a vállalkozás céljától, a réstől és a célközönségtől függ. Próbáljon meg a lehető legrelevánsabb tartalmat létrehozni ezekhez az elemekhez.

Ne engedje meg magának, hogy haragudjon valakire, akinek nyilvánosan problémái vannak önnel. A legjobb módja ennek az, ha valamilyen megoldást kínálunk nekik. Ez megmutatja mindenkinek, aki keres, hogy hajlandó mindent megtenni azért, hogy ügyfelei elégedettek legyenek.

Legyen professzionális, amikor a közösségi oldalakon posztol. Kerülje az internetes zsargon és szleng használatát, például LOL, YW vagy TY. Legyen mindig profi. Válaszoljon a megjegyzésekre ugyanúgy, mint az ügyfelei számára egy személyes találkozón. Használjon megfelelő nyelvet, és olvasson el minden választ, mielőtt közzéteszi őket.

Ne feledje, hogy offline jelenléte hatással van online hírnevére is. Általában ez a hírnév kezdete. Az emberek jobban megbíznak önben, ha jó ügyfélszolgálatot nyújt, jó termékeket és szolgáltatásokat kínál, és jó kapcsolatokat ápol ügyfélbázisával. A boldog vásárlók általában nem írnak rossz véleményeket, ezért tegyen meg mindent, hogy boldog legyen.

A közösségi média barátja vagy ellensége lehet vállalkozásának. Meg kell tanulnia, hogyan használja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan webhelyeken, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan kezelje az ügyfelek aggályait, és tegyen meg mindent, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási előnyökkel jár az Ön vállalkozása számára.

Amikor az emberek negatív véleményeket adnak Önről, minden tőle telhetőt meg kell próbálnia kezelni, anélkül, hogy hibáját beismerné. Amint elismeri a felelősségét dolgokért, ügyfelei szemében alkalmatlannak fog tűnni. A legjobb, ha bocsánatot kér az elégedetlenségükért, nem pedig különösebben semmilyen incidensért.

A cég imázsa értékes érték. Ha vállalkozásának jó hírneve van, az emberek ajánlani fogják Önt barátaiknak és családtagjaiknak. Ügyfélbázisa nőni fog, és cége jövedelmezőbbé válhat. Ezért fordítson időt a jó hírnévkezelés elsajátítására. Ez nyereségesebbé teszi cégét.