A Netlámpa működésének módjai
A Netlámpa működésének módjai
Néha nem a nagy, feltűnő technika az, amelyik felkelti a legtöbb figyelmet az interneten. Az internet kényelmesebb azok számára, akik szeretnének olvasni egy cégről és arról, hogy mit csinálnak, mielőtt választanák, amibe a Netlámpa belefér. A kívánt eredményt azonban nem tudja igazán elérni, amíg nem tud többet, és ezek a tippek induláshoz tökéletesek.
Amikor affiliate marketing cikkekhez ír másolatot, a mondatokat röviden és hozzáférhetően szeretné tartani. Ha az egyes mondatokat tizenhat szónál rövidebbre hagyja, akkor az írása koncentrált marad, és olvasói továbbra is érdeklődnek. Ha hosszú mondatok közepette állandóan eszmét cserél, elveszti olvasóit.
Blogja internetes marketingjének nagyszerű módja, ha cikkeket küld be más webhelyekre a "nom de plume" néven. Ennek kettős a jelentősége: először is építeni fogja a hírnevét, mint a szakterülete szakértője. Másodszor, ha az olvasók rajongói lesznek cikkeinek egy webhelyen, akkor végül átvándorolnak a blogjára, hogy többet olvashassanak tartalmaiból.
Legyen egyszerű a cikk. Ha a hasznos információkat egy csomó szemét vagy szakzsargon alá temeti, az olvasók áttérnek valaki másra. Rosszabb esetben, ha ezzel hírnevet szerez, nem vonzza az olvasókat, és az emberek elkerülnek mindent, amelyen szerepel a neve, mások javára.
Amikor belép a Netlámpa világába, sok ember megpróbálja egyedül megtenni. Ne feledje, hogy az íráshoz tehetség kell. Persze lehet, hogy tud írni és írásjeleket használni, de van az írás művészete, amely túlmutat a mechanikán. Arra a következtetésre juthat, hogy csak alliterációt látott. Az írás azonban megköveteli a szavak módját. Egy bizonyos művészi érzék kell hozzá, nem csak tudásalap.
Ellen kell állni annak az impulzusnak, hogy ugyanazt a cikktartalmat tegye közzé különböző indexekben. A Netlámpa stratégia részeként számos cikkindex létezik, amelyekből hasznot húzhatunk. Csábító lehet ugyanazt a cikket több különböző indexen használni. Ez manapság csak időpocsékolás. A motorok mind bölcsek ehhez a trükkhöz, és már nem rangsorolják túlságosan az ilyen típusú hivatkozásokat a rangsor meghatározásakor.
Legyen "szakértő". Kutasson egymáshoz kapcsolódó témákat és írjon azokról, hogy egy adott téma számára megfelelő személy legyen. Közönsége megtanul majd bízni a tanácsaiban, és továbbra is visszatér a cikkeihez. Valószínűbb, hogy olyan termékeket vásárolnak, amelyeket olyan személy ajánl, aki szerintük jártas.
A Netlámpa kampány elindításakor fontos, hogy legyenek céljai önmaga számára. Ha nettó célokat tűz ki, hogy tudja, mi számít sikernek és mi kudarcnak, akkor soha nem lesz sikeres. Ha van irány, nagyobb valószínűséggel sikerül.
A jó nyelvtan és sokféle szó használata javíthatja a marketing céljára készített cikkeket. A nyelvtan helyes használata nagyban javíthatja a cikkek vonzerejét. Ha figyelemmel kíséri, mit ír az ember, jelentősen javíthatja a cikk minőségét.
Amikor magukat a cikkeket írja, el kell felejtenie Netlámpa stratégiáját. Felejtse el, hová küldik be a cikket. Felejtse el az új olvasókat, akiket szeretne vonzani. Felejtse el a kulcsszavakat. Amikor ír, ne csináljon mást, csak írjon. A cikk elkészülte után bőven lesz ideje finomítani és stratégiát kialakítani. Írás közben semmi másra ne koncentráljon, csak az új tartalomra.
A cikkben található Netlámpa tippek éppen azok, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy elkezdhessen a Netlámpával foglalkozni, és az eredményeket a szeme előtt látni. Mielőtt kutakodna, és többet olvasna a Netlámpáról, nem fogja látni a kívánt eredményt, ezért soha ne feledje, hogy fontos felfedezni, mielőtt hódíthat.