Sikeres marketingstratégiák, amelyek jól működnek e-mailen keresztül
Sikeres marketingstratégiák, amelyek jól működnek e-mailen keresztül
Az e-mail marketing jövedelmező terület, ha tudja, mit csinál. A sikeres kampány létrehozásának lépéseinek megtanulása az első lépés, ezért olvassa tovább ezt a cikket, hogy remek tanácsokat kapjon a terület szakértőitől, amelyek segítségével Ön kezdőből gyakorlott szakértővé válhat!
Győződjön meg arról, hogy az e-mailekben használt színek semlegesek. Ha a színek túl szelídek, előfordulhat, hogy az ügyfél nem akarja elolvasni a cikket. Másrészt, ha a színek túl élénkek, az elkeserítheti az olvasót. Próbáljon meg ragaszkodni a semleges színekhez, például fekete, szürke és fehér.
Minden üzenetnek világos üzenetre van szüksége. Ez azért fontos, hogy ne untassa, és ne terhelje túl ügyfeleit a bemutatott tartalommal. Hozzon létre egy üzenetet, legyen rövid, és fejtse ki álláspontját. Ez boldog olvasót hoz létre, ami boldog vásárlóvá válik.
Legyen kitartó az e-mail marketingüzeneteihez. Akár húsz e-mailt is igénybe vehet egy potenciális ügyfélnek, mielőtt rendszeresen felkelti a figyelmüket. Próbáljon meg egy jó történetet elmondani az üzeneteivel. Kapcsolja be őket néhány üzenettel, és hagyja, hogy egy sorozaton keresztül kibontakozzon. A több hétig tartó versenyek jó módja ennek.
Tartsa naprakészen és változatosan a tartalmat; ne küldje el ismételten ugyanazt az öt üzenetet. Ha fent akarja tartani az emberek figyelmét, akkor valami frissnek kell lennie, különben a figyelmük máshová kerül. Ha éjjel-nappal reklámokat akarnának, akkor otthon maradnának és néznék az otthoni vásárlási csatornákat. Még ha néhányan ezt teszik is, adjon nekik valami mást, amikor ellenőrzik a beérkező leveleiket.
Ha az e-mail marketinggel szeretné növelni a cége és a termékei iránti bizalmat, ne változtassa e-mailjeit trükkökké. Ne rontsa el arculatának professzionalizmusát olyan irritáló taktikákkal, mint például a nagybetűkkel való írás vagy szimbólumok, például dollárjelek beépítése. A legfontosabb, hogy soha ne beszélje le a vásárlóit, és ne tegyen erősen eltúlzott ígéreteket a termékeivel kapcsolatban.
Alaposan fontolja meg, hol helyez el linkeket marketing hírleveleiben. Például nem szeretné elküldeni az olvasókat az e-mailjéből, mielőtt cselekvésre szólítaná fel őket. Ezenkívül ne helyezze el a kiemelt hivatkozásokat az e-mailek végére, ahol figyelmen kívül hagyhatják azokat.
Mindig győződjön meg arról, hogy az ügyfelek világosan és tömören bármikor leiratkozhatnak az e-mailekről. Azért iratkoztak fel Önnel, mert több információt szerettek volna kapni, és ha bármikor nem kívánják többé megkapni ezeket az információkat, leiratkozhatnak. Ez csak tisztességes.
Az e-mailes marketingkampány jobb célzása érdekében engedélyezheti az embereknek, hogy kiválasszák az e-mailek meghatározott kategóriáit, amelyeket szeretnének kapni. Ez biztosítja, hogy az Ön által küldött e-mailek olyan információkat tartalmazzanak, amelyek érdeklik őket. Csökkenti annak esélyét is, hogy az emberek leiratkozzanak, mivel túl sok olyan e-mailt kapnak, amely nem érdekli őket.
Kínáljon fel bónuszt, például kupont, kedvezménykódot vagy más ingyenes ajándékot, cserébe, ha feliratkozik az e-mail levelezőlistára. Az emberek szeretnek ingyenes dolgokat kapni. Az e-mail cím alacsony értékű az ügyfél számára, de értékes Önnek, mint vállalkozásnak. Az emberek szívesen kicserélik elérhetőségeiket, cserébe 10% kedvezményt kapnak a következő vásárlásukból.
Az itt olvasottak minden olyan információt tartalmaznak, amelyre szüksége van egy e-mailes marketingkampány elindításához, amely elvezeti Önt minden céljának eléréséhez. Növelni szeretné a nyereségét és a forgalmi számát, hogy növelje bevételét, és mindezt egy nagyszerű e-mail-marketing kampányon keresztül érheti el. Most már magabiztos lehet, és megcsinálhatja!