Ce ar trebui să înțeleagă fiecare proprietar de afaceri despre marketingul articolului!

Ce ar trebui să înțeleagă fiecare proprietar de afaceri despre marketingul articolului!

Indiferent dacă încercați să vindeți cărți electronice online sau pur și simplu să generați trafic către blogul dvs. pentru unele anunțuri PPC, este important să cunoașteți suficiente informații despre marketing pentru a fi observat de utilizatorii de internet obișnuiți. Acest articol vă va explica câteva sfaturi grozave pentru a vă ocupa de marketingul articolelor. Acordați atenție și învățați cum să comercializați corect.

Trimiteți articolele dvs. la unele dintre cele mai populare directoare de articole online. Aceste site-uri au deja un public integrat care caută articole la fel ca ale dumneavoastră. Uneori este mai ușor să folosești o soluție preexistentă decât să încerci să reinventezi roata. O căutare rapidă pe Google pentru „directoare de articole” vă va oferi unele dintre cele mai bune site-uri pe care să le căutați.

Fii foarte amabil atunci când scrii pentru cititorii tăi. Nu este întotdeauna necesar să folosiți cuvinte precum „eu” sau „eu”. Dar doriți să le prezentați cititorilor dvs. ca pe o persoană reală. Trebuie să aveți grijă suplimentară pentru a vă asigura că cititorii dvs. înțeleg că nu sunteți doar o companie care caută să profite. Ești, dar ei trebuie să te vadă într-o lumină mai blândă.

Nu copiați niciodată lucrările sau ideile altcuiva. A face acest lucru nu este doar lipsit de etică, dar ar putea fi ilegal. Nimic nu îți distruge credibilitatea ca cineva care comentează articolul tău că l-ai furat de la altcineva. Faceți-vă propria treabă și acordați întotdeauna credit acolo unde este necesar pentru a vă proteja de aceste probleme.

O modalitate de a spori expunerea unei campanii de marketing pentru articole este să vă asigurați aparițiile ca blogger invitat. Acesta este momentul în care întrebi un blogger din domeniul tău dacă poți posta un articol pe blogul său. Trebuie să fi stabilit o reputație de expertiză și încredere pentru a încerca acest lucru. Dacă obțineți un loc de blogger invitat, articolul dvs. va fi expus multor cititori noi.

Dacă vă direcționați articolele către o anumită nișă sau industrie, asigurați-vă că stăpâniți argoul sau jargonul adecvat. Cercetați-vă și asigurați-vă că aveți o bună înțelegere a subiectului. Vrei să-ți convingi cititorii că ești o autoritate în domeniu, astfel încât să citească în continuare ceea ce scrii.

Cele mai bune campanii de marketing pentru articole au propriul lor ton unic și consistent. Articolele uscate vor speria cititorii, deoarece doriți să le păstrați atenția. În timp ce calitatea este cel mai important lucru, modul în care scrii (tonul tău) este, de asemenea, crucial.

Când vă creați articolele, asigurați-vă că acestea sunt relevante pentru elemente precum cuvintele cheie și linkurile dvs. Trebuie să fii sigur că ai făcut conexiuni de la titlu la conținutul articolului, la diverse cuvinte cheie și la rezumat. Motoarele de căutare necesită un fel de conexiune, astfel încât să poată judeca relevanța blogului tău.

Ar trebui să scrieți toate informațiile pe care le doriți pe copie și apoi să le publicați pe site-ul dvs. web. Aceasta este o idee bună, deoarece site-ul are o senzație mai personalizată. Vă puteți pune oricând semnătura după orice text dacă nu aveți chef să scrieți mult.

Când trimiteți mai multe articole, asigurați-vă că toate sunt consecvente. Ca și în cazul unui design, trebuie să urmați același format pentru fiecare articol pe care îl scrieți. Timpul ar trebui să fie același, precum și tonul general. Toate ar trebui să pară ca și cum ar fi fost scrise de aceeași persoană, ceea ce au fost.

Chiar și cele mai mici bloguri de astăzi pot fi cele mai mari bloguri de pe web peste un an. Atâta timp cât vă puteți trafica afacerea și vă puteți construi o bază de clienți, puteți transforma orice site sau idee într-o afacere. Sfaturile de marketing pentru articole oferite în acest articol vă vor ajuta să deveniți un antreprenor de succes.