Legfontosabb tippek és tanácsok a hírnévkezeléshez

Legfontosabb tippek és tanácsok a hírnévkezeléshez

 

A hírnévkezelés kulcsfontosságú a sikerhez. Itt megtudhatja, hogyan őrizheti meg pozitív hírnevét. Az alábbiakban megtudhat néhány fontos tanácsot, ezért legyen óvatos, és kövesse az utasításokat. Hírnevének növelése érdekében lépjen kapcsolatba az ügyfelekkel, és győződjön meg arról, hogy elégedettek. Egy nagy vállalkozás ezt még inkább igaznak találja. Érezniük kell, hogy fontosak Önnek. Használjon olyan automatizált rendszert, amely képes együttműködni velük. Ezenkívül kérje visszajelzésüket a vásárlásokról. Győződjön meg arról, hogy vállalkozásának legalább több weboldala a vállalkozás nevére van optimalizálva. Azt szeretné, ha a Google felismerné az Ön vállalkozásának kezdőlapját, mint az Ön vállalkozásáról szóló mérvadó internetes webhelyet. Azt szeretné, hogy az első számú keresési pozíció legyen a vállalkozása nevének, és ne a második vagy harmadik helyen álljon egy Wikipédia-cikk vagy valamilyen blog mögött. Győződjön meg arról, hogy a webhelye az első adatlap, amelyet valaki meglát, amikor a Google-on keresi a márkáját. Legyen átlátszó. Néhány céget azzal vádolnak, hogy eltávolították a panaszokat a webhelyükről. Ne légy olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és adja meg webhelyén, hogyan fogja orvosolni a panaszt. A panasz megoldása után kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé webhelyén, hogy a panaszt megoldották, és mennyi ideig tartott a panasz megoldása. Ne engedje meg magának, hogy ideges legyen valakire, akinek nyilvánosan problémái vannak Önnel. A legjobb módja ennek az, ha valamilyen megoldást kínálunk nekik. Ez megmutatja mindenkinek, aki keres, hogy hajlandó mindent megtenni azért, hogy ügyfelei elégedettek legyenek. Ügyeljen vállalkozása offline hírnevére. Offline hírneve bekerül az online világba. Ha a negatív tartalom a cégén trenddé válik, tudnia kell, miért. Bánjon jól minden ügyfelével, és ösztönözze az elégedetteket, hogy írjanak pozitív véleményeket az olyan webhelyeken, mint a Yelp. Kérdezze meg jelenlegi ügyfeleit. Lehetnek olyan ügyfelei, akiknek olyan javaslatai vannak, amelyek segíthetnek cége felépítésében vagy termékei fejlesztésében. Ezt többféleképpen is meg lehet tenni. Kérdőívet küldhet mindenkinek a levelezőlistáján, vagy egyszerűen elhelyezhet egy javaslatdobozt a vállalkozásában. Feltétlenül figyeljen minden közösségi oldalt. Az emberek ott szoktak megvitatni a fogyasztói tapasztalatokat. Ha gyakran figyeli ezeket az oldalakat, észreveheti a negatív megjegyzéseket, és gyorsan elindíthatja a kárelhárítást. Ezzel megóvja hírnevét, és pozitívan őrzi vállalkozását. A lehető leggyorsabban válaszoljon a panaszokra és aggodalmakra. Minél hamarabb orvosolja a problémát, annál kisebb lesz a probléma. Ha megvárja, amíg egy ügyfél panaszt tesz az interneten keresztül, már késő lehet. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire törődik velük, hogy visszatérjenek. Ha egy ügyfél rossz véleményt ír, ne hagyjon negatív cáfolatot. Ettől csak arrogánsnak tűnik, és nehezen boldogul vele. Bár a felülvizsgálat minden olyan részével foglalkoznia kell, amely nem volt igaz, ezt nem harci módon kell megtennie. Ahhoz, hogy kezelni tudja online hírnevét, tisztában kell lennie minden olyan hellyel, ahol az emberek megvitatják a cégét, és figyelnie kell, mit mondanak. Tudjon meg többet azokról a webhelyekről, amelyeket az ügyfelek megjegyzések és vélemények közzétételére használnak. Tisztelettel válaszoljon minden panaszra és kritikára, és a pozitív megjegyzések mellé linkeket is tegyen közzé. Ha tudja, mit kell tennie, a hírnévkezelés elengedhetetlen a vállalata számára. Kezdje el azonnal!